Kızlar ilk doğumda 53 ile hamile kaldım 60
İle doğuma girdim. 1 ayda geçmeden 10
Kilodan fazla gitti zaten. Bir sene sonra tekrar hamile kaldım şuan 7 buçuk aylık. Bunu da 48 ile kaldım şuan 55 falanım. Ama ben kilo almak istiyorum.. 2. Doğumda hemen gitmiyor diyorlar doğru mu? Siz kaç kilo ile doğuma girip kaç kilo ile çıktınız? Benim hedefim 60 -65 arası doğumdan sonra kalmak🥲 nasıl başarıcamm yemem güzel ama bi sabah bi de akşam sadece yiyince alamıyorum 2 öğünle. Şuan bebekden dolayı yiyorum ama yine zayıfım😬