Telaslianne Oğlum 1.sinif 3sene anaokuluna gitti hiç böyle birşey olmamıştı cuma günü ishal olmuş evde fark etmedim okulda çok az kaçmış tutamamış zaten ishali ağır su gibi doktora serum taktı 2gun rapor aldık tuvalette ağlamış kızlar dalga geçmiş çok utanmış nasıl yol izlesem zormalik yaparlar okuldan soğur diye korkuyorum
yokolmaz Telaslianne 2 ci sınıfa giden oğlum var bizde yaşadık ,ben rapor alıp duzelene kadar gondermemistim ,birde ishal için toz var adını hatrlyamadim penbe kutu içinde ondan kullnmistim geçmişti ,birde abur cubur cokmu tuketiyo.
Telaslianne @yokolmaz okulda mı oldu arkadaşlarından dolayı zorluk yaşadı mı? Abur cubur hafta sonları ancak yer @Kuzularinanasi 2gün rapor aldim
yokolmaz Telaslianne okula osekilde gondermedgim için sknti olmadi .yada gonderseydim hocasyla irtibatta olurdum kesinlkle ,bizdeki usutmeden kaynakliydi sanırım