Merhaba arkadaşlar kızım tam 16. Ayına girdi fakat hala kendi başına yürümüyor 10 aylıkken emekledi kendi tek başına her yerden tutup yürüyebiliyor koltuğa çıkıp kendi inebiliyor iki koltuk arası biz çok zorlarsak tek de yürüdüğü oldu fakat bir şey olduğu zaman hemen kendini emeklemeye veriyor artık çevre baskısından da bıktım hadi yürü kızım hadi şöyle kızım dediklerinde ben de anne olarak zorlanıyorum… doktorumuz 17 aylıkken yürüyerek geleceksiniz bak gör dedi ama bir anne olarak endişeleniyorum var mı aranızda yaşayan nasıl yürüdü bebekleriniz