Merhaba 10 aylık oğlum gündü 2 uyku yapar 1.5 saatlik , akşamda 8.30-9 gibi uyur. Fakat sabahları 5-6 gibi uyanmaya başladı önceden öyle değildi 7.30-8 gibi uyanırdı . Şimdi 5-6 ya düştü . Bunu tekrar nasıl değiştiririm acaba . Kızım 3 yaşında o da doğduğundan beri 9 da yatar sabah 8 gibi Kalkar. Onda hiç öyle bi şey yaşamamıştım . Kız çocuğu erkek çocuğu farkı mı bu acaba ?
Emzik kullanmıyor , mama kullanmıyorum . Sadece emziriyorum . Geceleri mama mı versem acıkıyor ondan mı uyanıyor acaba bilemedim ki . Emzik gibi kullanıyor beni geceleri . Öyle pek emdiği yok . Açıldığından dolayı uyanıyor gibi gelmiyor pek