Biz griptik esimle kızımda dunden beri ara ara öksürüyor asirı sık degl ama oksuruyor atesi 37.7 37.4 cikiyor bu aralarda arada calpol verdim atesi nasi sizce ilac veriyor mu doktoralr bi kere sık emzir demislerdi iy gelir diye de ne yapsam sizce götüreyim mi hastaneye