Serum da denedim sterimar da sıkıyorum aspiratörle çekiyorum bir sürü video izledim burada sordum aynısını yapıyorum ama olmuyor çıkmıyor bişey ve bebeğim huzursuz olduğuyla kalıyor napacsgim ben çok çaresiz kaldım hırıltısı daha çok arttı üstelik genizden takılıyor nefesi sanki doğru düzgün ememiyor artık Allah’ım cildiricam ya elimden niye bişey gelmiyor