Ygmrrdl merhabalar, anne sütü ile beslenen çocuklarda 10 güne kadar kaka yapmaması normal karşılanıyor. Benim bebeğim 3 aylık bazen 4 5 yapmıyor bazen günde 2 kere. Çok endişe ediyordum ancak doktor bunun normal olduğunu söyledi. Yine de sürekli masaj yaptım karnına saat yönünde ovaladım ve ayaklarına yine saat yönünde yuvarlak hareketler ile masaj yaptım sıcak tuttum yaptı kakasını. Kakasını yapınca bakın eğer kabız değilse hiçbir sorun yok 🙏