Alparslanbey_ 1 gibi ateşi 39 du calpol verdim soydum suan sadece zıbın var ve 37.6 ateşi ne yapabilirim
fadikada Alparslanbey_ oda ısısı 21-22 derece olsun ateş durumuna göre ılık duş,ılık kompres,saati geldiğinde tekrar ateş düşürücü, saat başı ateş takibi yapın alarm kurun. Ateş inatçıysa acile gidin ama inatçı ateş enfeksiyon kaynaklı oluyor. Geçmiş olsun
Kararsizaney Alparslanbey_ ayaklarının altına sarımsak sür çorap giydir mutlaka ateşi var ne çorabı deme ateşi düşsün diye üşütüp hasta olmasın yavrucak ben öyle yaptım ilk ateşlendiğinde giydirmedim üşütmüş ateşten sonra hasta oldu oğlum bu en sonki ateşinde çorap giydirdim çok şükür hasta olmadı sarımsak bizde işe yaradı. Çok geçmiş olsun Allah şifasını versin inşallah düşer ateşi tez zamanda