Kızlar bebeğim 6 aylık vücüdü çok kızarık kabarık değişik kaç kere hastaneye götürdüm birileri ya uyuz dedi ya alerji dedi kayınvalidemin kedisi var aşırı derece de tüy döküyor evdeyken kendine geliyor iyileşiyor kayınvalidemlere götürüp getirdikten sonra aşırı kötü oluyor vücudu ve bunu 2 3 kere gözlemledim sizce kedi tüyüne vs alerjisi olabilir mi çok aşırı rahatsız ve uyku da çok zorluk çekiyor 🤦🏻♀️