Tazeanne70 benim kızım hep göğsüme başını koyarak omzumda ve ben yürürken uyuyordu. Tutuş şeklimden endişe ediyordum. Zarar vermekten korkuyordum. Kalça muayanesinde ortopedisyene danıştım. Duruşunu gösterdim. Bana dedi ki: harika, Endişe etme. Bebekleri tutup sertçe yere atsan bile cam değil bunlar. Öyle çabuk zarar veremezsin. Ondan sonra için rahatlamıştı. Sizi de rahatlatmak istedim