Beraninannesii 0612AhOT Oğlumun da yüksek çıkmıştı değerleri hatırlamıyorum şimdi 2 ay boyunca her hafta kan aldılar takip amaçlı 2 aylıkken ameliyat olması gerekiyordu değer düşmezse ameliyata engel demişlerdi son ameliyat evraklarını hazırlarken alınan kan değerleri normaldi ama her hafta alınan kanda’da düşüş vardi.
mormilena 0612AhOT doğduğu gün haricinde 3 defa alındı ama size tavsiyem sağlık ocağına gitmeyin direkt hastaneye gidin.
aysmaa Bizim de topuk kanında çıktı çocuk endokrinolojisine sevk edildi,koldan kan aldırınca normal di, takibe aldılar, ,1ay sonra tekrar kan verdik, normal deniyor, tsh değerleri ilk doğduğunda yüksek dendi topuk kanında şükür ki iyiyz şuanda
0612AhOT aysmaa topuk kanında bişey çıkmadı ama çocuk sağlığı genel kontrol de kan aldı ve yüksek denildi ne gibi sorunlar oluşturuyor acaba bilginiz var mı tekrar kan verdik sonuçları umarım normal çıkar 🙏
aysmaa 0612AhOT yenidoğan bebeklerde anneden de hormonlar geçebilir denilerek değişiklik olabilir dendi ama bu hormon yüksekliğinde gelişim ve zeka geriliği olma durumuna karşılık ilaç başlanıyor değerlere göre şükür biz kullanmadık normale döndü değerimiz ama umarım sizin de düşer değer🤲
Kuzeysmom_ Beraninannesii merak ediyorum bebeklerde kanı hangi bölgeden alıyorlar damarları çok ince 🥺
0612AhOT aysmaa Elinden aldılar değerinin kaç olduğunu sormadım ama yüksek dedi tekrar aldılar sonuçları almadım henüz