Mavi45 bende nasta sma demedim gaz yaptı aptamil denedim gaz yaptı hipp 1 numara kullandım cok uzun bir süre sonra reflüsü var diye evolvia ar kullnmaya basladım simdi cok şükür iyiyiz doktorumuz 2 numaraya gecebilirsin diyince hipp aldım almaz olaydım simdi kaldım çaresiz evolcia ar yedekte vardı allahtan onu actım hemen