2,5 aylik kızım var sütümü sağıp veriyorum
3 saate 70 ml
3,30 saate 90 ml içiyor
Daha fazlasını içmiyor diliyle ittiriyor kafasını sağa sola ceviyor altını değiştiriyorum gazını falan çıkartıyorum tekrar tekli ediyorum yine aynı ve geceleri 4 saatte 60 ml falan içiyor çok içmiyor
Biberonu mu değiştirsem mama verdim mama da da aynı oldu kilosu az cisli bez ve kaka sayısı da az zaten kakayi haftada bir yapıyor