tombikinannesi Kızlar ben doğum yapalı 5 ay oldu oğlum 4 aylıkken adet oldum 26 kasımda ve şuan 2 ocak hala adet olmadım belirti var gibiydi 26 sında sonra yok oldu böyle olan varmı aranızda yoksa ben bi taraflara bayılayım mı 😂😂 prezervatifle korunuyoruz bu arada
gulsene1998 tombikinannesi benim bebeğim bugğn tam beş aylık oldu daha hiç olmadım test yptım içim rahat sende yap bi test
tombikinannesi gencmom_ yokk oğlumda testte çıkmamıştı o yüzden biraz bekliyim dedim ama olurmu ki prezervatifsiz hiç birlikte olamadık
tombikinannesi gulsene1998 oğlum testte çıkmadı diye pek güvenemedim kan testi veririm bi kaç güne ya allahım olmayanaa ver ya rabbim çocukum daha çok küçük
gencmom_ tombikinannesi ama mevsimler normal gitmiyor ondan da olabilir mesela ilişki sonrası eşin kontrol etsin içi dolu mu akıyor mu vb diye