Simgeonbasioglu 14 aylık olduk bir süredir yüzüstü yatıp poposunu havaya dikiyor. Bu durum normal mi bir sebebi var mı?
gencmom_ Simgeonbasioglu kızımda öyle ahahahaha ama piş piş yapıyorum ben popoya vururak onu yapmadığım gün yapmıyor 😂
Nikita Simgeonbasioglu benim kızım da öyle. Gaz sıkıntısı çekince yapıyor. Zaten kolikti, artık gaz çıkarabildiği için kendi yolunu buldu. Sizin de öyle olabilir
mormilena Simgeonbasioglu ahaha bizde tavşan gibi uyuyor derler. Tavşanlar o şekilde uyuyor benim tavsandan hatırlıyorum 🤧Kız kardeşim öyle uyumaya bayılırdi.
Simgeonbasioglu gencmom_ gündüz uykusunda normal uyuyor ama geceleri dikiyor popoyu yüzüstü yattığı içinde nefessiz kalacak diye korkuyorum beraber uyuyoruz o yüzden
Cucununannesi Benim bebede dikiyor yukari gel ye anne diyor resmen shagsjsjdkf ayni sekilde yuz ustu🤦♀️
Simgeonbasioglu Nikita zaten bu dik popoyla uyumaya bir gece karın ağrısında popoyu yukarı dikerek uyumuştu şimdi öyle bir durum olmasa da popoyu dikip uyuyor 😐
Nikita Simgeonbasioglu ben uyku tulumuyla yatırıyorum. Göğsü sırtı sıcak. Üşümüyor ama sizin üşüyor olabilir
Simgeonbasioglu Nikita ayakları kapalı olan uyku tulumlarından almıştım kolları açık olan bir süre onunla uyudu ama ayaklarının kapalı olması onu rahatsız ediyor sanırım bende giydirmedim komple giyilen tulumlardan almalıyım o zaman
Nikita Simgeonbasioglu ben açık kullanıyorum. Ayakları sıcacık bütün gece. Üşürse diye endişe ederseniz doktor kendi çorabımızdan giydirebileceğimizi söyledi. Kan akışını olumsuz etkilemiyor
ElifDefne3535 Simgeonbasioglu benim kızımda öyle uyuyor arada uyurken emekliyor normal geliyor bana artık 😄
Ecem__ Simgeonbasioglu oyle rahat ediyordur kizim otururak uyurdu suan 9 yasinda yuz ustu dizleri capraz birbirne baglayip uyuyor hatta diyorum nasil beceriyosun boyle uyumayi