Brglbray
İhmal etmeyin benim oğlumda öyle başladı daha sonra balgam öksürük eşlik ediyor ciğerlerine inmeden götürün doktora bu ara salgın var ihmal etmemek gerekiyor
Eymen190218
[bilinmeyen] bende şurada bekliyeyim canım.gece burnu tıkalı şekilde ağlama kriziyle uyandı.sabahta hapşırmaya başladı.muhtemelen grip oluyor.şükür ateş Yok 8.5 aylık benim oğlumda.gecmıs olsun canım sizede 😔
Meryemozen
Burnu tıkalıysa buhar makinesi alıp başucunda onu çalıştırmayı deneyin içine de bi iki damla nane yağı damlatın. Fizyolojik suyla sürekli burnunu temizleyip aspiratörle çekin. Benim oğlum öyle atlattı fizyolojik suyu ne zaman yapsak balgamlı kusup biraz olsun atıyo çok şükür 🙏🏻 Rabbim şifa versin meleklerimize 👼🏻🙏🏻
Meryemozen
[bilinmeyen] rica ederim 💕 biz önce serum fizyolojiği yapmaya korktuk doktora gittik açılana kadar her gün yapmalısınız dedi öylelikle açıldı 😊 Allah dermansız dert vermesin bununla geçmiş olsun inşallah 🙏🏻
Eymen190218
[bilinmeyen] amin canım bütün bebeklere inş.hemen ıhlamur kaynatıyorum o zaman.serum fiZyolojik ve aspiratör al tatlım sende balgam boğazına inmesin Allah korusun
Meryemozen
[bilinmeyen] iyi olsunlar da herşey yapılıyo 😄 sağolun size de 🤗
ErtugrulAnnesii
[bilinmeyen] geçmiş olsun 🙁meyve, ıhlamur verin bol bol. ilaçtan daha iyidir eminim.