Prenses_annesi04 öje sürdüm uf oldu dedim. Baktı kötü görünüyor emmedi. Ben zaten birden kesmedim sadece gece uyuturken veriyordum. Günde bir iki defa emiyordu. Arada sordu memeyi uf oldu annecim dedim ısrarcı olmadı ağlamadı . Ben hamile olmasam yine emzirirdim bana da zor oldu valla ben çok üzüldüm meme vermediğim için 10 gün oldu çok şükür alışıyor oğluşum da ben de