2 haftadır emmiyor sürekli ağlıyor memeden kendini atıyor çığlık ata ata normalde huyu değil 2 aylıkken yaşadık kulak iltihabı var dedi doktor antibiyotik verdi kullanmak zorunda kaldım şimdi yine mi kulağı ağrıyor yoksa atak haftasında mi anlayamıyorum ki arada öksürüyor hapsırık oluyor arada başını sağa sola çeviriyor kulağına dokununca da ağlıyor valla şaştım kaldım resmen zaten doktora gide gele uyuza yakalandık bir de yine doktora gitmek korkutuyor beni salgın çok fazla çünkü doktor geçti uyuz dedi ama kaşıntı son gaz devam sürekli nemli tutuyoruz kendimizi. Kızımı da aynj şekilde ilk bebeğim çok tecrübesizim kızlar sizden fikir istiyorum yarı uykuluyken emiyor sadece acaba nedir ne değildir yine götüreceğim mecbur doktora sarımsak yuttum şimdi dut kürü içecem 3 ay 26 günlük bebeğim bugünden itibaren meme reddi olabilir diyorum ama bizimki meme aşığı idi yani o derece 1 saat emse uyusa zevk alırdı