churchil 4 aylık bebeğim bazen geceleri emdikten sonra gaz çıkarmıyor o şekilde yatırıyorum sorun olur mu acaba? Alttan gazını falan çıkartıyor sancı olma durumu yok sadece bazen hemen kaldırdığımda hiç vurmadan bile çıkartırken bazen hiç gazı olmuyor. Ben de o şekilde yatırıyorum ama içim de rahat olmuyor. Zorla küt küt vursam gaz çıkmıyor uyanacak gibi oluyor ne yapacağım bilemedim 🤷
Nikita churchil doğru emzirme tekniği ile hava yutmamıştır. Gazı olmuyordur. Gaz yapan besinler almamışsınızdır, sorun yoktur. Eğer bebek gazdan kıvranmıyorsa, rahatsa zaten endişe etmeye gerek yok. Ama huzursuzluk gösteriyorsa çıkarmak lazım.
mcnyld churchil artık kendisi gaz cıkarabilir canım rahatca gaz rahatsız etmez uyanıp cok aglarsa bi gazanı bakıp devam et 😁
yasemin_bilgili churchil bence gazı olmuyordur, gazı olsa zaten uyumazlar huzursuz olurlar durmazlar, rahtsız olurlar fikrimce öyle düşünüyorum
churchil Nikita huzursuzluk kıvranma falan yok valla. Sessiz sedasız uyudu 🥲 şimdi de 2 pıt pıt vurunca çıkardı gazını anlayamadım 🤷
churchil mcnyld evet ben de artık kendi çıkartır diye düşünüyorum. Gündüzleri bekliyorum kendi çıkartacak mı diye müdahale etmiyorum. Çıkarmıyorsa bir kaç pat pat işlem tamam 😂
churchil yasemin_bilgili bence de gazı olmuyor ya yoksa neden çıkartmasın olunca çıkartıyor demek ki çünkü. Alışamadım henüz yeni sisteme acaba sancısı olur mu ki diyorum işte 🥺