5 aylık bir oğlum var emziriyorum doğumdan sonra adetim düzeldi her ayın aynı günü gelirdi bu ay bir hafta kadar gecikti eşim prezervatif ile korunuyor delik falan olur da hamile olurum diye ödüm kopuyor böyle düzenli gelip birden düzenden çıkabilir mi yardım edin nolur kafayı yicem