Merhaba kızlar bayadır yoktum nasılsınız? İyisinizdir umarım. Size acil birşey danışmam lazım belki aranızda tecrübe etmiş anneler vardır.. Bebeğim 2 yaşında. Bebeğimde ve bende 2 gündür sürekli çapak olup duruyor ilginç bir şekilde. Ki bende de bebişte de hiç olmazdı. Aldıkça oluyor günde kaç sefer çok sık. 2 gündür gözlerimde bi yanma kızarma da var. Sizce ne yapabilirim fikri, düşüncesi, başına gelmiş olanınız var mı???
Cevaplar için şimdiden teşekkürler 🙏