Ervaam aynı durumdayım eşime soylemeye başlayınca kızıyor aileme anlatıyorum tepki veriyorlar sustukça geçmiyor anlamıyorlar her dk sallanıyorum gibi deprem çantam hazır heran kaçacak gibi yaşıyorum cocugumu bir saniye yanımdan ayiramiyorum afedersiniz kendimi tutmaktan bağırsakların bozulmuş duş dahi alamiyorm eşimi bekliyorum eşimle özel saatimiz zaten bitti desem yeridir korkudan herşeye son verdim sanırım nasıl düzelecek bilmiyorum