tugba2407 51 günlük ilk günden beri sık sık emziriyorum emzirme sonrası sütümü sagiyorum ayriyetten bestlak damla kullanıyorum memnunum ama en önemli şey sık sık emzirmek hatta ben bir yerden emerken diğerinden makineyle sagiyorum beyin iki bebek emiyor diye algılayıp daha fazla süt salgiliyormus