Ebruli_56 aynısını yaşadım desem yeridir.. Çocuğumu büyütürken en zorlandığım konu sütten kesmekti. Sabır taşı diye bir taş varmış ben onunla kesmiştim tadı zehir gibi azıcık suyla yumuşatıp göğsüne sürüyosun.
Dediğiniz gibi oğlum sabah içmedi gece uyku arasında meme krizine giriyordu resmen, şu içir geri yatır demişlerdi o da tutmadı bende sonra emdiği kadar emsin ne yapayım kesmiyorum dedim bu seferde emmedi ama geceleri uyanıyordu geri uyumuyordu resmen gecelerim gündüze karışmıştı 15 gün falan bu böyle devam etti sonra memeyi de unuttu gece kalkmaları da bitti şükür. Epey sabır işi ama emin ol bitecek bu günler de 😇