Belisim_ Bebeğim 1 aylık , fotoğraf çekimine gitmiştik sanrım ordaki kıyafetlerden enfeksiyon kaptı , tek gözünde akıntı var bunun için ne yapabilirim? Göze anne sütü sürme için yanlış diyorlar , ilaç kullanamıyoruz , yardımcı olur musunuz 😔
Ebrarkolcetin Belisim_ netira göz damlası alın çok iyi geliyor flakon olandan alın, kafası üşüyor da olabilir, çayla pansuman yapın geçiyor merak etmeyin 💝💞
terliklerimlegeldim Belisim_ Anne sütü gözündeki enfeksiyonu arttıracaktır, ellerinizi yıkamadan asla sizde dahil bebeğin suratına dokunmayın. Sonrasında bol bol gözüne masaj yapabilirsiniz. Çay ile pansuman yaparsanız çay asla şekerli olmamalı. Temastan da kaçınmalısınız yani sonrası çapaklanma ve tıkanma oluyor dikkat edilmezse.
Aaaaa12 Belisim_ ben bayat çayı çay tabağına döküp pamukla kızımın gozlerını siliyordum çok iyi geliyordu onu dene damla falan kullanma
zeynepgevil Bizde de tekrarlayan göz enfeksiyonu vardı aşırı akıntısı çapağı oluyodu göz damlasıyla bitti gitti çok şükür bi çocuk doktoruna götür ben çay o bu deniyim derken geç kalmıştım biraz 10 gün damla kullandık