Ay salgin var evde biz asagida kayinvalidemler ve benim kendi ailem yikildik bu hastaliktan molduk evde 2 gun inledik parol ic cnm gecmiyor malesef snrasindada oksuruk kaliyor 2 hafta oldu agri bitti ama oksuruyoruz doktorlara gttik serumlar evde bitkisel kurler snrasinda baska ilaclar yok mahvolduk simdi okadar korkuyorum ki yine oyle olucaz die