mavikuss_
Merhaba, benimde bebeğim el ayak hastalığı oldu 3 gündür. Ama bu kadar fazla değil minik minik kızarıklıklar var . doktora götürdüm bugün ama bize krem veya ilaç bir şey vermedi
Kendiliğinden geçer dedi. 5-10 gün içinde geçmezse tekrar getir dedi