Anonim01 Kızlar göbeğim çok şekilsiz sizinde aynı mı yatıp uzandığım zaman hiçbir tarafı eşit değil karnımın.
Bebislerhakkinda Spor şart valla benim kilo gitti de sıkılaşmak lazımmış onu anladım ama suan 3aylik bebekle zor ona bile enerjim anca yetiyor ev işi derken kendime sadece dus zamanı var
DBA14 Bugün eliptik bisiklet aldım tek umudum o şu an inşallah düzenli yaparım yoksa benim de moralim bozuluyor bebeğim 4.5 aylık oldu ben doğum kilomdayım 🥲