Bebeğimin bir aydır köpek dişlerinin olduğu yer kabarık kızarık ve bembeyaz ama bir türlü çıkaramadı bu aralar çok huysuz normal mi diğer dişlerinde hiç böyle olmamıştı yani kabardigi an çıkmıştı dişleri ama bunlar bir aydır böyle ne zamana cikar acaba 🥺🥹