Dymom İyi geceler arkadaşlar bebeğimin 2 gündür tek gözü sulanıyor çok az çapak oluyor ama hep sulu dr randevu alacağım yarın ama 1-2 gün sonraya alabiliyorum. Başına gelen var mı? Ne olmuş olabilir, evde kendim ne yapabilirim?
yenianne01 Dymom üşütmüş canım mikropta kapmış olabilir geçmiş olsun…Benim çoçuklarımında öyle oluyor polene alerjileri var benden geçti Anne sütüyle silebilirsin birde çay pansumanı yapabilirsin doğal içerikli şampuanıylada yıkayabilirsin
Elmsnghn Dymom yenidogansa muhtemelen goz yaşı kanalları tikalidir. YouTube’dan bununla ilgili masaj teknikleri var. Doktora gidene kadar o masajı uygulayın isterseniz. Ben 1 hafta olmadan sonuc almıştım.
zeynepclk Dymom ] Dymom biz yenidoğan döneminde yaşadık doktora götürmüştüm her sabah uyandığında ılık sulu pamukşa gözlerini açıp ‘netira diye bir damla var’ ondan bir damla damlatıyprdım aynı şekilde bir damla da akşam damlatıyordum. 1hafta kullanıyorsunuz zaten damlayı her kapandığında gözü ılık sulu pamukla sildim. 10günde geçti
Dymom Deletedmom_106 götüreceğim ama randevu hemen alamıyorum ki kendi dr 1-2 gün atabilir o zamana kadar ne yapılabilir
AEgemm Dymom enfeksiyon kapmış olabilir çok geç kalmadan doktora gösterin siz de bebeğinizin gözünü falan ellerseniz elinizi yıkayın gözünüze sürmeyin sakın enfeksiyonsa bulaşıcı malesef