Kizlarr bugün doktora gittik yüksek ateş ve öksürük için boğazında iltihap varmış doktor antibiyotik verdi klamer istemedim çünkü onu kusuyo diye bu sefer farklı bişey verdi tatlida acıda değil ama gene vermemle kusması bir oldu napcan ben bu çocuğu yaa iyilesemezde icmesse😔