ceylinsmom Kızım 5 aylık ve alt diş eti çok kaşınıyor ben emziğiyle kaşıdığım zaman çok rahatlıyor sizce diş geliyor olabilir mi ve kaşıntı için ne yapmam lazım huzursuzlanıyor rahatlaması için ne yapmalıyım
Ozgnrncn ceylinsmom aynı durumdayız ama bu aylarca sürebilirmiş diş gelme belirtilerinden çok sonra da gelebilirmiş. Bol bol diş kaşıyıcı vs başka yöntemi yok, jel vs de sağlıklı olmayabiliyor. 6 aydan önce onlara başvurmamak lazım
Dilararden ceylinsmom Eline yeşil soğan verin. Sütünüzü dondurup meyve süzgeci ile verin. Tetagil alın ve parmak kaşıyıcı alın
Oyku_0321 ceylinsmom bizim 1 tane çıktı ikinci geliyor şuan aşırı huysuz ağlayıp duruyo eliyle kaşıyıp duruyor
ceylinsmom Ozgnrncn bana da çok erken geldi kıyamıyorum da bağırıyor resmen kaşı da rahatlıyım dercesine
_tuuggcce_ Dilararden merhaba, sütü dondurup vermeyi düşündüm bende ama hasta olur mu diye endişe ediyorum
Ozgnrncn ceylinsmom bu bir süreç ne yazık ki ve 24 aya kadar sürecek o yüzden çabuk adapte olmamız lazım :( yaka önlüğü ile kaşıyor bizim de nasıl rahat ediyorsa ona uyumlu gidiyorum bende bakalım diş gelince neler olacak
Sevval1507 Benim kızımda beş buçuk aylık salyalari hat safhada. Eli ağzından gün boyu çıkmıyor ishal ve geceleri asla uyumuyor perişan haldeyim 🫣
Defnegzm ceylinsmom 4 ay 20 günlük benimki de aynı neredeyse bir aydır doktor dedi sadece kaşınıyor diş gelme durumu yok
Mom_2_zuzu Benim kızım 4 ay 17 günlük ilk olark sivri diş olan köpek dişi patlamış gibi duruyor sizde öyle olan var mı biraz ateşi de var napabilirim
neolmusyaani Mom_2_zuzu Ay bende dün farkettim sanki üst dışı çıkacakmış gibi ama dedm olamaz ilk altlar çıkmaz mı normal de 5 buçuk aylık bebeğim
Mom_2_zuzu neolmusyaani bende öyle biliyorum ilk atlar çıkar diye ama kızımın alt köpek dişi patlamış gibi çok da bakamıyorum çok ağlıyor