Benim ikinci sezeryanim ilki mükemmel di hic agri sızı yoktu belim falan hic agrimiyordu hatta göbek falan gitmişti ozel olunca cok guzel ilgilenmislerdi ama ikinci sezeryanim kabus gibi 5 kere igne yaptı belime 6.da buldu yerini anestezi doktoru ondan sonra karnima ne su torbası koydu ne bastirdi hem bel ağrısı hemde koca göbekle kaldim ortada