mormilena Kızlar kendi saçını kendi boyayan var mı.8 yıl önce boyamistim saçımı paslandim tabi unuttum.önereceğiniz bir boya markası var mı 101 ,bim ,şok Allah ne verdiyse . 🤣🤣🤣
durukusunannesi_ mormilena ben hep kuaföre giderdim bu sene bir ilk yapıp ombreli saçımı açık kahveye boyadım palette çok güzel tuttu haftasonu kestirdim kuaför bile çok beğendi 😂kalıcı bayağı boya tavsiye ederim 1 buçuk 2 aya yakın oldu renk değişimi akma olmadı altı sarı diye yeşillenir diye korktum ama bişey olmadı
BuzluKahve mormilena Sarı için önce açma işlemi yapmak gerekir. Ben ona cesaret edemezdim. Koyu kahve saçım. Risksiz
durukusunannesi_ mormilena Sarı istiyorsanız bence kuaföre gidin. Açma işlemini yapmak zor yanar saç Allah korusun. Benim saçım sarıydı kahverengi boyadım