ceros22 3.aylik bebegimin ayakları hep.buz gibi iki çorap patik.giydiriyorum yinede buz gibi ne yapmalıyım.nedeni.nedir sizce?
flowers17 ceros22 hiçbişey yapmıyorum canım zaten şöyle ki uyuyunca sıcacık oluyor kalkınca yani ayaktaylen buz gibi o da normal Galiba 10 katta giydirsem ısınmıyor