Benim bebeğim de 2 ay 5 günlük. Kucağımda uyur yerine koyduğum an kalkardı. Sizin bebeğinizde etkili olur mu bilmiyorum ama ince penye battaniyesini yarım kundak şeklinde sarıp yan yatırıyorum. İlk uykusunda olduğu için eli ayağı gözü oynuyo derin uykuya geçmesini beklerken ellerini ayaklarını çok hafif şekilde tutuyorum inanın hissetmiyo bile. Ettireceği anda durduruyorum. 10 dkda dalıyor. Tavsiye ederim. Ben de ağlayacak duruma geliyordum ama buldum çözümü elhamdülillah. Tabi her çocuk farklı..