capraktkz Kızlar doğum yapalı 45 gün oldu adet oldum 2. Günümdeyim ama kanamam çok fazla ped 15 dk bir değiştiriyorum artık yetişemedim hasta bezi takıyorum avuç içi gibi parçalar geliyor sürekli bu durumu yaşayan var mı