@seizetheday evet malesef, birdenbire biberonu reddetti. Verdiğimde gülüyo, ısırıyo ama emmiyo biberonu. Sütümde var mesela hala kesilmedi ama meme reddi yaşadım. Gece kaç kez kalktığını tarif edemem size, sayısızca. Bazen 10 kere, bazen daha fazla. Mama verdiğim zamanlardada çok sık uyanıyodu, yani aslında ben sık sanıyodum. 2-3 kez kalkıyodu. Her kalkışında mama yapıyodum 120 ml, bazen içiyodu bazen yarısını içiyodu bazen hiç içmiyodu falan ama bu kadar sık uyanmıyodu. Artık sık uyanmasınıda geçtim, hep kaşık maması aynı tadlar sıkılmıştır diye düşünüyorum. Ben olsam sıkılırdım yani. Farklı seçenek arıyorum