Sedossh Kızlar merhaba bebeklerinize ek gıda da hangi marka zeytinyağ kullanıyorsunuz soğuk sıkım mı?
Elmsnghn Sedossh aslında olması gereken o. Hatta düşük ph li olması gerek. Ben ilk basta kristal markasının soguk sıkım kullandim ph bakmadim. İlerde bu sefer bizim kullandığımız normal zeytinyağı agir gelir vs diye. Şimdi Komili sizma kullanıyorum 1 yaşında
Sedossh Elmsnghn bende bakayım o markaya normal zeytinyağ bencede sıkıntı olabilir benim bebeğim birde gazlı