Minikturtaannesi Kızlar hapı bırakalı 1 aydan fazla oldu hala adet olamadım normal mi bu durum ya benim gibi hapı kullanıp bu durumu yaşayan var mı
Aslikumsal Minikturtaannesi bende öyleyim. Bir bucuk ay kullandım sadece bıraktım bi aydır regl olamıyorum
-nuurr9206 Aslikumsal merhaba doğum kontrol hapımı kullandınız regl olamadığınız için? Düzene girsn diye.
Aslikumsal Minikturtaannesi geçen hafta leke tarzı bi kananmam oldu regl olcam sandım o da gecti. Ne zaman oluruz acaba strese girdim