Bizde 7 aylık 10 gunluguz geroye dogru gidiyor . Geri doğru giden bebekler emeklemeye hazirlankyor diye bir şey duydum inşallah doğrudur. Birde ben bir doktoru dinlemistim önemli olan bebeklerin desteksiz oturması imiş emeklemek çoksa onemli değil diye söylüyordu . Olan göre