Oğlum tam 3 yaşında
3 ay önce ilk kelime çıkışları başladı 1 abdır falan 2 li bir süredir de 3 lü cümleleri başladı ,, sorduğum sorulara cevap verir genelde kısa kısa
Sorum şu ; kendi kendine sürekli konuşuyor anlamıyorum onu normal mi ??? Kelime çıkışları var her duyduğunu tekrar edebilme yeteneği de var dil terapistimiz normal bir süreç olduğunu söylüyor ama annelik işte içim rahat değil normal bir süreç mi sizce ??? Atipik otizm şüphemiz var bu arada isme bakma komut alma göz teması mevcut :)