Biz şimdiye kadar hep kilama âcardık ısınmak için taki,mahallemize doğal gaz gelene kadar geldi işte bizde kulanıyoruz fazla ısıtmıyor 45 te açtık önce havası vardı çıkardık ısıdı dedik bu sefer musluk sularını ısıtmıyo soğuk su geliyor ne yapsam sıcak su gelir