3 gün önce burun akıntısı başladı. Hatta ondan önce vücudunda kırmızı döküntüler oldu ben ek gıdadan alerji sandım doktorum nezlede geliyor olabilir ondanda olabilir dedi. Gittik alerji testleri yaptırdık yılbaşından sonra çıkacaktı. Şimdide uyumuyor öksürük başladı afedersiniz sanki balgamlı gibi. Ne zaman öksürse uyanıyor bas bas ağlıyor. Ne yapmalıyım öksürük için önerisi olan var mı? Bu arada 6.5 aylığız