Kızlar merhaba 14.5 aylık oğlum bar 11 aya kadar uykusu çok güzeldi fakat bianda altüst oldu diştir dedim sabrettim ama hepte diş olamaz sabah 22.30 gibi gece uykusuna giriyor en geö 23.00da sabah 6 7ye kadar güzel uyuyor tabi 1 2 kere kalkıyor 6 7den sonra gözlerini açıyor tekrar kendi dalana kadar sonra sabah 10a kadar kırk kere uykuda mızmızlanıyor ve 1 haftadır çok agresif hırçın sürekli bağırıyor sinirleniyor çırmık atıyor yüzümüze saçımızı çekiyor anlatıyorum yeri geliyor kızıyorum ama yok çok hırçınlaşto ne yapabilirim geçiyormu dönemselmi başına gelen anneler varmı