Doğdu doğalı kriz geçirircesine ağlıyor neredeyse hergün . 26 aylık suan ama normal çocuk bebek ağlamasını kastetmiyorum , atak olur hastalık olur sendrom olur ağlar huysuz olur ayrı . Benim kızım aşırı huysuz ağlayan bir çocuk ya artık sabrım taştı hergün olunca illallâh ettim inanın . Doktora gidince bişey çıkmadı çok şükür gayet sağlıklı. Bir hocaya mı okutsam diyorum