selim-im Kızlar Beko’yla Arçelik arasında kaldım bugün Beko kurutma makinesi aldım kullananlar memnun mu ve daha çok hangi programı kullanıyorsunuz?
Hamburgerr selim-im bende arçelik annemde beko var birebir aynı neredeyse ikimizde karmada kurutuyoruz çekme falan yaptırmıyor sadece bu programı kullanıyorum ne atarsam atayım
Tatlican Hamburgerr bende profilo var karmada kurutuyorm peki dolap kurulugu yaziyorya ben +1 e bastim siz nasl yapiyorsunz
Hamburgerr Tatlican benimki eski model öyle artısı eksisi yok malesef 😂 karma ayrı dolap kuruluğu ayrı derece ayarı da yok dolap kuruluğu çektirebiyo o yüzden karmayı kullanıyorum
Gumus25 selim-im km90 benimki ben 2 yıl önce almıştım daha yeni modelleri de vardır illaki. Genelde dolap kuruluğu, bebek ve karma programlarını kullanıyorum
selim-im Gumus25 canım çok soru sordum hakkını helal et benimki 10 kg kendi çamaşırlarımla çocuğumun çamaşırlarını bir atsam iki makine çamaşır kurutur mu sence hiç denedin mi sen
hasretleee Benimde Beko 3 ay önce aldım cokkkkkk memnunum karmada kurutuyorum herşeyi ne çekti ne bişey oldu çok rahatlık 🫠