Bussy_ Henüz küçük olduğu için ilerlemeden doktora götürmelisiniz. İlerlemesi durumunda kullanacağınız ilaçlarda ağırlaşacak, bebeğiniz daha da tehlikeli bir konuma gelecek. Dönemimizin çoğu rahatsızlığı virüs temelli olduğu için ne yazık ki kendi kendine geçmiyor. Mutlaka yardım almak gerekiyor. O yüzden tavsiyeler yerine bir uzman görüşü almanızı öneririm. Çok geçmiş olsun, umarım en kısa sürede düzelir ❤️