eminesr 2,5 yaş ve 2,5 aylık oğullarım. Bende bir ara öyle olduğumu farkettiğim an en aza indirdim. Bizde anneyiz herkesin bir Sabrı oluyor. Biz şöyle yaptık büyük oğlanı oyun gurubuna yazdırdık. Onun uyku saatlerini daha önceden ayarlamıştım. Oğlum oyun gurubundayken küçükle ilginiyorum ya da kendime vakit ayırıyorum. Küçük içinde 4.ay atağından sonra uyku saatlerini düzenlemeyi düşüyorum. Aynı anda uyutabilirsiniz , öyle yapıyorum bazen uyuyor küçüğü ya da uyumuyor ama deniyorum en azından 🌸