anonim351
biz de bazen sabah 8 de bazen 10 da kalkarız ( sabaha kadar 3-4 kez kalktıklarımızı saymıyorum tabi 😭)
Bez değişimi ve yatakta keyif
Mama sandalyesine oturturum kahvaltımızı hazırlarım
Salonda oyun alanı yaptık kapalı, orada biraz takılır kendi kendine ben de kahvemi falan içerim.
Sonra ağlamaya başlar, uykusu gelmiştir, emerek uyur.
Uyanınca biraz mızırdanmalı biraz kahkahalı vakit geçiririz, kitaplarla oyuncaklarla oyalamaya çalışırım.
Öğleden sonra bi yoğurt yer, sonra ben akşam yemeğini hazırlarken yemek tarifi veririm oğluma konuşmuş olmak için. 😁
5-5.30 gibi yürüyüşe çıkarız orada bi uyur.
6.30-7 gibi akşam yemeği yeriz
7.30-8.30 arası babasına veririm
8.30-9 civarı banyo yapar
Buradan sonrası ya uyuuuur ya uyumaz artık duruma göre ya arabayla çıkarız ya da uykusunun gelmesini bekleriz
Kapanış 😁